Zadania Wydziału Projektów Własnych
Do zakresu zadań Wydziału Projektów Własnych należy w szczególności: - realizacja projektu PSF, w szczególności poprzez:
- wsparcie przedsiębiorców i ich pracowników w procesie podnoszenia swoich kompetencji, w szczególności poprzez identyfikację potrzeb rozwojowych,
- organizację wsparcia, w tym pomoc w wyborze usług rozwojowych zgodnie z podejściem popytowym gwarantującym przedsiębiorcy możliwość dokonania swobodnego wyboru usług rozwojowych w ramach oferty dostępnej w Bazie Usług Rozwojowych,
- przygotowanie umów o dofinansowanie usług rozwojowych,
- bieżącą współpracę z przedsiębiorcami w zakresie wprowadzania zmian do umów na realizację usług rozwojowych, w tym przygotowywanie aneksów do umów,
- monitorowanie i kontrola prawidłowości udzielonego wsparcia przedsiębiorcom, w tym przeprowadzanie wizyt monitoringowych na miejscu realizacji usług rozwojowych,
- zapewnienie dostępu do aktualnej informacji na temat Podmiotowego Systemu Finansowania i Bazy Usług Rozwojowych,
- aktualizację wniosku o dofinansowanie wraz z harmonogramem płatności;
- przygotowywanie wniosków o płatność,
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
- współpracę z podmiotami zewnętrznymi, w szczególności PARP oraz IZ;
- inicjowanie i wdrażanie projektów własnych WUP, innych niż PSF, w szczególności poprzez:
- realizację zadań i działań merytorycznych zgodnie z zatwierdzonymi wnioskami o dofinansowanie,
- bieżące monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego realizowanych projektów,
- przygotowywanie wniosków o płatność i innych dokumentów związanych z procesem rozliczania projektów,
przygotowywanie propozycji zmian w realizowanych projektach celem ich przekazania do odpowiednich instytucji do zatwierdzenia