Wskaźniki | Wartość docelowa | Wartość osiągnięta | % osiągnięcia wskaźnika |
Liczba szkół i placówek kształcenia zawodowego, które wdrożyły programy rozwojowe | 160 | 176 | 110,00 |
Liczba szkół i placówek kształcenia zawodowego, które współpracowały z przedsiębiorstwami w zakresie wdrażania programów rozwojowych | 160 | 176 | 110 |
Liczba uczniów w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe, którzy zakończyli udział w stażach i praktykach w ramach projektu | 12 500 | 5 541 (2441 K + 3 100 M) | 44,33 |
Liczba stworzonych pracowni doradztwa edukacyjno - zawodowego | 80 | 9 | 11,25 |
Liczba przeszkolonych doradców zawodowych | 130 | 0 | 0,00 |
Liczba uczniów/uczennic, którzy/re mają dostęp do doradztwa edukacyjno zawodowego w pracowni funkcjonującej w danej szkole - wzrost w porównaniu do wartości bazowej | 100,00 | 0 | 0,00 |
Liczba programów nauczania opracowanych we współpracy z pracodawcami | 130 | 8 | 6,15 |
Liczba opracowanych programów nauczania dla zajęć dodatkowych/kursów/szkoleń/zajęć wyrównawczych itp | 317 | 464 | 146,37 |
Liczba szkół w których zostały wdrożone programy nauczania opracowane w projekcie innowacyjnym | 34 | 12 | 35,29 |
Liczba utworzonych nowych/zmodernizowanych pracowni kształcenia zawodowego | 240 | 57 | 23,75 |
Liczba nowych kierunków uruchomionych w szkołach na potrzeby rynku pracy | 20 | 11 | 55,00 |
Liczba szkół, które wprowadziły nowe sposoby zarządzania placówką | 15 | 6 | 40,00 |
Liczba uczniów/uczennic objętych wsparciem rozwijającym kompetencje kluczowe, zawodowe lub wyrównującym dysproporcje edukacyjne | 14 287 | 8 162 | 57,13 |
Liczba szkoleń i kursów, które pojawiają się w ofercie szkół w trakcie realizacji projektu | 370 | 250 | 67,57 |
Liczba zajęć dodatkowych i wyrównawczych, które pojawiają się w ofercie szkół w trakcie realizacji projektu | 236 | 219 | 92,80 |
Wzrost średniego poziomu zadowolenia uczniów/uczennic z wyboru szkoły/placówki oświatowej, w której się uczą - wzrost w stosunku do wartości bazowej | 20,00% | 0 | 0,00 |
Odsetek uczniów/uczennic szkół zawodowych biorących udział w projekcie, deklarujących zamiar kontynuacji kształcenia w zawodach technicznych na kolejnym poziomie - wzrost w stosunku do liczby bazowej | 20,00% | 0 | 0,00 |
Wzrost średniego poziomu zadowolenia uczniów/uczennic z oferty kształcenia w stosunku do stanu wyjściowego – wzrost w stosunku do wartości bazowej | 20,00% | 0 | 0,00 |
Liczba wejść na stronę internetową służącą za portal integracji szkolnictwa zawodowego i pracodawców | 5000 | 0 | 0,00 |
Odsetek pozytywnych ocen działania portalu | 70,00% | 0 | 0,00 |
Osiągnięte wskaźniki - Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
Poziom osiagniętych wskaźników
Wydział Obsługi Programów Operacyjnych EFS
Wydział Obsługi Programów Operacyjnych EFS
Kierownik Wydziału Dominika Żak-Rosowska
tel. bezpośredni (17) 74 32 862
tel. bezpośredni (17) 74 32 860
Katarzyna Jakim
tel. bezpośredni (17) 74 32 860
Monika Stręczek
tel. bezpośredni (17) 74 32 860
Rafał Fejkiel
tel. bezpośredni (17) 74 32 897
Magdalena Szydło
tel. bezpośredni (17) 74 32 859
Łukasz Małajowicz
Agata Krach
tel. bezpośredni (17) 74 32 859
Aneta Wlezień
tel. bezpośredni (17) 74 32 892
Katarzyna Hul
tel. bezpośredni (17) 85 09 244
Renata Przywara
tel. bezpośredni (17) 74 32 892
tel. bezpośredni (17) 85 09 203
tel. bezpośredni (17) 85 09 203
Powiatowy Urząd Pracy w Nisku – termin naboru: 17.02 – 19.02.2025 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle – termin naboru: 10.02 – 14.02.2025 r.
Analiza sytuacji na rynku pracy
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie publikuje analizy sytuacji na rynku pracy sporządzane w okresach półrocznych i rocznych. Celem tych opracowań jest pokazanie ogólnych zjawisk i tendencji związanych z bezrobociem w województwie podkarpackim.
Przejdź do sekcji.
Informacje miesięczne
W publikowanych co miesiąc informacjach o stanie i strukturze bezrobocia w województwie podkarpackim znaleźć można najnowsze dane na temat liczby bezrobotnych zarejestrowanych w poszczególnych powiatowych urzędach pracy.
Przejdź do sekcji.