W 2024 roku w województwie świętokrzyskim zrealizowano szeroko zakrojone działania promujące projekt pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych" w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (inwestycja A3.1.1). Wykorzystano różnorodne kanały komunikacji, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.
Radio i telewizja
Przygotowano 6 spotów radiowych, które zostały wyemitowane 720 razy w 4 regionalnych stacjach radiowych. Dodatkowo opracowano 6 spotów telewizyjnych, które pojawiły się na antenie regionalnej stacji 180 razy.
Prasa i reklama mobilna
Nie zabrakło również publikacji prasowych – opracowano i udostępniono 9 artykułów, zarówno w wersji papierowej, jak i online. Dodatkowo projekt zyskał widoczność dzięki mobilnej reklamie na dwóch autobusach komunikacji miejskiej w Kielcach, które przejechały 48 935 km.
Media społecznościowe
Duże zainteresowanie wzbudziła również obecność w mediach społecznościowych. Fanpage na Facebooku odnotował 37 486 odwiedzin, zyskał 1548 obserwujących oraz wygenerował 5292 reakcji na 219 opublikowanych postów.
Dzięki różnorodnym działaniom informacyjnym udało się skutecznie zwiększyć świadomość mieszkańców województwa świętokrzyskiego na temat projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych", docierając zarówno przez tradycyjne, jak i nowoczesne środki przekazu.