Wydawca treści

XI wizyta edukacyjna – TERGON

26 marca 2025 roku w Tergon Sp. z o.o. odbyło się szkolenie z zakresu negocjacji handlowych, które skupiło się na psychologii sprzedaży oraz subtelnym podejściu do klienta. Uczestnicy mieli okazję poznać techniki analizy osobowości klienta i dostosowywania strategii negocjacyjnej do jego potrzeb.
Szkolenie rozpoczęło się od promocji idei uczenia się przez całe życie (Lifelong Learning), podkreślając znaczenie ciągłego rozwoju w negocjacjach. Kolejnym etapem było omówienie różnych typów osobowości klientów, co pozwoliło uczestnikom lepiej zrozumieć, jak komunikować się z różnymi typami rozmówców.
Uczestnicy mogli także utrwalić zdobytą wiedzę dzięki grze negocjacyjnej, która pozwoliła na praktyczne zastosowanie nabytych umiejętności. Dzięki temu szkoleniu negocjacje stały się bardziej świadome, a proces sprzedaży – bardziej indywidualny i skuteczny.
Zdjęcie galerii artykułu:  - 1
Zdjęcie galerii artykułu:  - 1 Zdjęcie galerii artykułu:  - 2 Zdjęcie galerii artykułu:  - tergon
Informacje o publikacji dokumentu

WIZYTY INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH

Print Drukuj
Organizacja wizyt regionalnych instytucji szkoleniowych w zakładach pracy województwa świętokrzyskiego w celu prezentacji szkoleń i kursów to jedno z zadań zaplanowanych do realizacji w ramach projektu pn. Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych, współfinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Głównym założeniem podzadania 2.1.2 jest zbudowanie mechanizmu współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim, a regionalnymi firmami szkoleniowymi. 
 
Organizacja wizyt instytucji szkoleniowych w zakładach pracy woj. świętokrzyskiego ma na celu m.in.:
  • wzmocnienie dopasowania kształcenia i szkolenia pracowników przedsiębiorstw do potrzeb regionalnego rynku pracy,
  • popularyzowanie idei uczenia się przez całe życie oraz pokazanie dobrych praktyk firm opartych na koncepcjach organizacji uczących się,
  • zwiększenie świadomości znaczenia umiejętności dla korzyści indywidualnych oraz gospodarczych i społecznych, a także uświadomienie pracodawców, że stały rozwój pracowników, dostosowany zarówno do aktualnych trendów jak i potrzeb rynku pracy ma wpływ na wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa,
  • wypracowanie mechanizmu współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami a firmami szkoleniowymi w województwie świętokrzyskim,
  • podniesienie poziomu kwalifikacji pracowników przedsiębiorstwa.